Wednesday, July 22, 2009

Dari Kak Sarnia Yahya...

Kepada kak Sarnia... terima kasih daun keladi, kalau ada boleh beri lagi...
Perkara2 yang perlu anda lakukan ialah:

1) COPY gambar amal Islam di bawah
Ditanggung beres

2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama.
Macam mana nih, aku dah lah tak kenal ramai orang.... tapi takpe, aku bubuh ikut suka hati aje. Jangan marah ha....

1. Hanny Esandra
2. Roydi Rokidy
3. Shana (wajib... budak paling banyak hutang dengan aku nih, hahahaha)
4. Salwa
5. Jiha
6. Nurul Mardhiah (N)
7. kak Afna (tau dia tak layan, tapi nak jugak)
8. kak A.R.A (dia ni pun banyak hutang... tapi tak kisah, bagi jugak... hahahaha)
9. kak Umaira (nama wajib...)
10. Ayshah Tahar (kau jawab!!!! Aku tak nak terima sebarang alasan!)

3) Itu sahaja..senang dan mudah.