....dan Inilah Dia...


Selama ini ramai yang bertanya di mana aku bekerja? Majalah apa? Syarikat penerbitan apa? Aku hanya senyum dan ketawa sebab masih belum sedia nak kongsi cerita. Ada yang naik bosan bila aku balas 'adalah, nanti ya,'. Aku tak nak beritahu sebab, edisi pertama majalah ini aku rasakan tidak mencapai standard yang boleh buat aku senyum. Edisi yang kedua ini, seakan sedikit terbayar juga usaha kami (seratus peratus hasil kerja aku dan 'doktor grafik' juga semestinya staff yang lain-lain), setelah berhempas-pulas, bagi memastikan kesalahan dan kekurangan berada dalam tahap minima. Baik dari segi isi mahupun iklan (rasanya iklanlah yang paling leceh, pening kepala).

Kepada sesiapa di luar sana yang meminati sistem audio, tak kurang juga pada mereka yang nak tahu apa itu sistem audio dan ICE (In Car Entertainment) jangan lupa dapatkan di pasaran.

* Secara peribadinya, aku suka kulit muka edisi kali ini. Apa pendapat kamu semua, kongsilah!

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku