Hatimu Hatiku Jadi Satu



Alhamdulillah, akhirnya menjengah juga 'Hatimu Hatiku Jadi Satu' di blog Fajar Pakeer. Terima kasih kepada warga FP yang sentiasa memberi peluang kepada kami (terutama sekali saya, penulis setahun jagung, masih lagi merangkak-rangkak) penulis-penulis baru.

Terus-terang aku katakan, kisah mini novella ini adalah nukilan jiwaku. Lahir dari emosi dan perasaan seorang aku. Benar! Ia benar-benar salah satu karya yang paling aku sayangi. Harap semua akan terhibur dan faham perkara sebenar yang tersembunyi di sebaliknya.


Novel ini juga aku dedikasikan khas untuk seorang guru yang sentiasa ada bersamaku, malangnya... dia tidak berkesempatan melihat karyaku ini... allahyarham Tuan Haji Zubir Ali. Terima kasih....

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku