Tag dari Shana Zahar

Rasanya dua kali berturut-turut aku ditag. Dan kali ini, aku pasti sangat kalau tak jawab... alamatnya tak senang duduklah aku di rumah ni. Mana taknya? Yang rajin sangat bagi TAG percuma kali ini adik aku sendiri. Terpaksalah menjawab kalau tidak asyik tuntut hutang 24 jam. Bingit... bingit telinga.

1) 3 name in your inbox cellphone
- Umie
- Dhiya (Harvinder)
- Ayshah

2) Your main ringtone
- ciptaan aku sendiri... tak bertajuk!

3) What u did at 12 last night?
- dah terjun ke alam mimpi... peliknya tak ingat satu apa pun bila dah bangun tadi.

4) Who was the last person you went out with? Where?
- Shana Zahar (adik akulah tu). Ke pesta buku PWTC. Kesian dia, sampai pening-pening.

5) The color of the t-shirt you're wearing? Now?
Hitam, biru, dan putih...

6) The last thing u did?
- mengarang idea yang baru kunjung tiba

7) 3 of your everyday favorite items
- telefon bimbit
- laptop
- buku

8) the color of your bedroom
- putih

9) How much money in your wallet now?
- untuk pengetahuan aku sendiri!

10) How's life?
- Alhamdulillah

11) Your favorite song
- terlalu banyak... tapi kegemaran sepanjang masa lagu Bagaikan Puteri nyanyian Farra. Kenapa? Entahlah, cari lirik... hayatilah sendiri. Barulah faham!

12) What will you do next weekend?
- Hanya Allah saja yang tahu. Aku tak tahu.

13) When was the last time you saw your mom?
- Baru kejap tadi. Dia sedang nyenyak tidur...

14) Where is she now?
- kamar tidur

15) When was the last time you talked to your parents?
- beberapa jam yang lepas

16) Who is the last person that texted you?
- Dhiya (Harvinder... sahabatku)

17) Where did you have dinner last night?
- Rumah aku... di No 93.

18) The last surprise you got?
- Hidup inilah satu kejutan... setiap masa.

19) Last thing you borrowed from your friend
- vcd CJ7 dan beberapa buah novel. Semuanya dari Jiha.

20) Who is your BF/GF or Husband/wife?
- Masih sendiri... tapi kalau boleh memilih... Imaan.

21) What do you feel now?
- Pening! Banyak sangat pula tag kali ni.

22) Wanna share with who?
- Imaan...

23) Who knows your secret?
- Aku sendiri

24) They keep your secret?
- Nama pun diri sendiri. Sendiri sajalah yang tahu. Tentulah tak dihebohkan pada orang lain. Adus... peningla kepala macam ni.

25) Are you angry with someone?
- Beberapa minggu yang lepas...Ya! Sekarang tak lagi.

26) What do you order at McD?
- Kali terakhir makan pun bulan Januari lepas. Prosperity. Sekarang? BOIKOT LAGI!

27) The last time you felt so sad?
- Susah nak jawab tu... ringkasnya.... aku mudah sedih.

28) Mahu tag?
- Hanny Esandra (balas dendam... huahuahua)
- Rehal Nuharis
- Hafirda Afiela
- Bikash Nur Idris
- Umaira Dzulwidad





Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku