Buat Yang Tersayang

Alongku yang kiut...

Along dan aku...

Along, Ayuz dan Aku... 22 tahun dahulu

Ayuz, Along dan aku... KINI

Along... orang yang paling serius



Hari ini 2 April
didedikasikan khas untuk seorang insan yang sentiasa ada untukku...

selalu meminjamkan telinga... setiap kali aku bermasalah
selalu menegur... jika aku bersalah
selalu menenangkan... bila aku resah
sentiasa menyokong... segala keputusan yang aku ambil

Hari ini
genaplah seorang insan yang diberikan nama
Shahaizah Azlin
mencecah usia 30 tahun...

Aku kenali dia dari kecil...
sehinggalah saat ini...
bergelar seorang isteri dan ibu...

Selamat Hari Lahir... Along
Agar kau mengecap bahagia dan dilimpahi rezeki
moga kau sentiasa begini dan selalu menjadi kakakku yang satu....


KAMI...

Along, abang Zamri dan Miqhail... semoga bahagia selalu

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku