Friday, April 3, 2009

TAG kali kedua

Kali ini, aku telah diTAG oleh dua orang. Shana dan Hanny. Oleh kerana kedua-duanya tag yang sama, aku jawab untuk kedua-dua mereka. Harap puashati.

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?

Fantasi itu duniaku.
Fantasi berkait dengan imaginasi yang tak perlu minta izin atau kebenaran dari sesiapa. Bak kata orang Sky is the limit! Tapi, dalam dunia fantasi miliku, tak ada hadnya. Mengerti?

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://romibaidurizahar.blogspot.com/
Romibaiduri Zahar... ada signifikasi tersendiri di sebalik nama itu. Sangat rapat dan tentunya terlalu berharga buat diriku. Ianya terlalu peribadi untuk dikongsi bersama. Mungkin, di kemudian hari, sekarang masih terlalu awal untuk mendedahkan rahsia di sebalik nama itu. Jeng...jeng...jeng!

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?

Perkara pertama yang terlintas di fikiran dan sesuatu yang boleh memberi kesedaran dan dikongsi bersama. Salah satu cara yang bagus untuk meluahkan pendapat dan menegur secara terus tanpa perlu borang dan kebenaran dari mana-mana pihak sekalipun.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
Tidak sama sekali. Inilah satu-satunya tempat yang paling sesuai untuk AKU!

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik yang tag anda ini?

Shana >
Blog yang menarik dan terserlah pemberontakkan jiwanya juga kecintaanya yang tidak terluahkan. Ehem... semoga berjaya untuk exam yang bakal kau duduki kelak.

Hanny >
Blog yang santai dan juga penuh dengan warna-warni. Secara tak langsung dapat membaca emosi pada hari-hari yang dilaluinya. Terkadang airmata mengundang... adakalanya tertawa membaca kisah lucunya. Psst.... tahniah dah siap novel kedua!

6) Senaraikan calon yang akan di tag:
(itupun kalau mereka sudi)
Asy (Tinta Chenta)
Salwa Nadzri
Lady Of Sorrow
Jiha Bahar