Alahai Si Perfectionist...

Terus terang aku katakan...
Aku jemu dengan golongan ini. Bukan aku irihati atau benci dengan cara mereka... percayalah. Aku amat menghormati prinsip yang mereka pegang. Namun, aku naik menyampah bila si perfectionist mula nak kelibutkan rutin dan gaya hidupku.

Kalau aku boleh menghormati prinsip kau, tolonglah hormati diri aku pula. Memang, aku tidak peduli apa juga kata-kata yang ingin dilemparkan padaku. Benar, aku senang dengan gaya aku sekarang yang lebih santai. Aku selesa dengan hidupku.

Jadi, tolong jangan sesuka hati 'bentuk' diri aku seperti diri kau. Sebab... aku ni bukan kau dan kau bukan aku. Jika kau senang dengan cara hidup kau... begitu juga aku. Selesa dan tenang dengan gaya hidupku. Cubalah sesekali mengerti.

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku