Anugerah Bertuah...


Sebenarnya aku masih tak berapa nak faham, apa tujuan anugerah ini? Memandangkan nama anugerah ini pun 'Bertuah' jadi aku anggap amat sesuailah dengan aku. Terima kasihlah cik Hafirda kerana memberi saya peluang merasa anugerah ini.

Senaraikan 10 orang untuk terima anugerah bertuah ini...

Malangnya, aku terpaksa padam 0 di belakang 1. Jadi aku pilih Shana Zahar, adik aku sebab bila aku senarai nama dia, tak pernah dia tolak. Hati aku juga yang senang, ada jugak yang nak melayan.

Maaflah, mungkin terkasar sikit. Masih belum sihat.


Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku