Kejutan!

Sebenarnya kisah ini terjadi semalam. Lupa. Nama pun kejutan. Terkejut sampai terlupa. Semalam, pagi-pagi lagi dah buka komputer riba. Dapat emel yang tak disangka-sangka, tapi memang amat menggembirakan hati. Apa taknya? Bukan senang nak dapat emel begitu. Susah nak dijelaskan dalam kata-kata. Jadi, biarlah gambar ini yang menerangkan segala-galanya.


Apa Being Human? Bukan sekadar jenama jam tetapi satu organisasi kebajikan yang diasaskan oleh Salman Khan. Aku dah tengok model-model jam ini. Memang rekaannya klasik. Harganya pun amat 'klasik'. Keluaran edisi pertama, harganya lebih seribu ringgit. Edisi akan datang pula sekitar lima ratus. Senak perut. Teringin nak beli. Kena tunggu dulu. Sementara menunggu untuk memiliki jam ini, si tuan punya jenama ini beri peluang kepada orang ramai, khususnya peminatnya untuk jadi model. Hihihi. Termasuklah aku. Oi, perasan!

Tapi, memang benar. Dia beri peluang kepada peminat dan sesiapa yang berminat untuk mengabadikan diri bersama jam ini dengan memberikan gambar kepada munna@munnas.com. Sesiapa rasanya yang berminat nak jadi model secara sukarela untuk jenama Being Human - Salman Khan Foundation ini, hantarlah gambar ke alamat tadi. Sekali-sekala jadi model sukarela. Tak salah, bukan? Hihihi.

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku