Aduh... gempak!

Hari ini memang aku dah jangka yang aku keseorangan di pejabat. Awal-awal lagi, ketua editor kata dia tidak akan masuk sebab masih bercuti. Aku datang seperti biasa, dan melaksanakan tugas dengan bertemankan KRU di sisi. Maksud aku, lagu-lagu dendangan mereka dan bukan tiga beradik tu menemankan aku. Hahaha.

Taklah aku sangka, hari yang tenang aman dan damai berubah! Bencana... bencana!!!!Alamak, tolonglah jangan buat macam ni. Tiba-tiba aku dapat rasa ada dua ketumbuhan di kepala dan satu baru nak tumbuh dalam hati. Ya Allah, hanya Kau yang mampu mengawal keadaan.


Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku