Pertama kali TAG... aku pun musykil!

Sebenarnya, aku tak berapa memahami konsep tag-tagging ni. Pagi tadi Hafirda, kejutkan aku dan mengatakan aku dah di TAG! Jadi, ini percubaan kali pertama. Harap-harapnya, bolehlah.

1.Do you think you are hot?
Hot-tempered? Kalau yang itu memang aku mengaku. Tapi kena dengan tempatnya. Kalau 'hot' ada makna yang lain, tidak mungkin. Aku ni... yang sedang-sedang saja!

2. Upload your favourite picture of you.
Malam Puisi Warisan... tema kemanusiaan

3. Why do you like that picture?
Kenangan untuk menggegarkan manusia di ASWARA yang 'terlena' tentang kesengsaraan saudara kita di sana!

4. When was the last time you ate pizza?
Aku tak makan pizza, malah dah buat perjanjian dengan diri sendiri. Boikot KFC dan Pizza juga yang sekutu dengannya.


5. The last song you listened to?
Nadi kita... hantarkan darahku ke sana. Baru beberapa minit lepas. Masih dengar pun sekarang ni.


6. What are you doing right now besides this?
Baca dan membalas e-mail sahabatku yang sedang berjuang di Palestine - Sameer Habeeb.

7. What name would you prefer besides this?
Mungkin tidak ada sesiapa dalam senarai aku. Aku tengah melayang memikirkan hal yang lain terutama saudaraku di Gaza. Tapi, aku tidak mahu melepaskan peluang berjinak-jinak dengan permainan ni. Jadi, akan aku senaraikan lima orang itu.

1. Shana
2. Nurjihadah
3. Corina
4. Mounia
5. Dinaz Salsabila

8. Who is no. 1?
Nyawa aku!

9. No. 3 is having relationship with?
She is my sweet little sister from Romania... she's having a deep relationship with someone that I love as well. Guess who? Hehehehe

10. Say something about no. 5
Baru sahaja berkenalan... masih dalam proses untuk mengenali.

11. How about no. 4?
My sister from France that always make me smile... even we never met but she is a sweetheart!

12. Who is no. 2?
Penulis yang bakal menggegarkan dunia penulisan. Jaga-jaga dan nantikan kehadirannya.


* Hafirda... terima kasih kerana beri peluang cuba mainan tag-tagging ni....

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku