Hari ini masih ada... esok?

Tak ada banyak untuk aku perkatakan. Cuma hari ini ada sesuatu yang menyekat minda. Kebiasaannya, aku masih bisa memandang melangkaui batas waktu. Namun, tatkala aku membaca tajuk berita di semua dada akhbar hari ini... nyata pandangan aku segera kabur. Otak aku serabut tahap kritikal.

Kenapa aku alami kekaburan walhal bekalan cahaya gah disetiap ceruk?
Pandang kiri... pandang kanan....
Aku hanya nampak bom, bom dan letupan....

Bom...
Letup...
Manusia....
Meletup....!!!

Bisakah ada hari esok untuk kita?

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku