Thursday, January 17, 2013

Sibuk sampai tersampuk! Arrgghhhh...

Dah berapa hari aku tak kemaskini blog ini. Woit, macam ada banyak blog pulak. Hahaha. Ini pun sekadar nak menitipkan sebaris dua ayat. Sekurang-kurangnya, aku tak membiarkan Fantasi Itu Duniaku kosong tanpa pengunjung setia >>> AKULAH TU!

Lebih kurang macam ni, tapi aurat tertutup ya! Lalalala

Banyak sangat kerja... alhamdulillah. Sekurang-kurangnya, akal aku tak mati! Harus terus berfikir dan berfikir. Tak mahu asyik mendengar sahaja. Opppsss. Baiklah, sebelum tersampuk hal yang tidak bersangkut, aku cabut!

Di pejabat, berdozen-dozen artikel. 
Di rumah, bersepah-sepah manuskrip.
Di pejabat, telinga ditemani YOUTUBE,
Di rumah, dihiburkan M Berganda (Miqhail-Mierza).

* dalam usaha untuk memecahkan rekod sendiri; 12 artikel dalam sehari tapi malangnya, setakat hari ini pukul 6:15 petang, hanya 10 artikel mampu disiapkan. Adakah ini kesan peralihan siri (bakal berlaku dalam 12 hari lagi - Insya-allah) yang harus aku akur? Ahhhhh... tidak!