Saturday, April 3, 2010

Kamu yang tersayang...



Satu lagi tarikh yang mustahil akan hilang dalam kalendar penantian. 2 haribulan April. Ya, hari lahir Along. Tak perlulah aku bercerita panjang tentang siapa Along dalam hidupku. Hadirnya dalam hidupku lebih dari seorang kakak. Pembakar semangat yang tidak pernah padam dan aku mengharapkan ianya akan kekal sehinggalah aku menutup mata. Biarpun masa telah menuntut perubahan, tetapi hubungan hati tidak pernah tercalar. Ya, itulah yang aku sentiasa inginkan dan mahu ianya berkekalan.

Hari lahirnya tahun ini disambut agak sederhana. Along tak pernah mengharap lebih, malah senantiasa memberikan yang terbaik untuk kami sekeluarga sejak kecil lagi. Alhamdulillah, sekarang dia telah pun menjadi seorang wanita yang cukup sempurna, seorang anak yang terpuji akhlaknya dan seorang kakak yang terus memacu kegemilangan untuk adik-adiknya.


Along, kau mungkin dah dengar ini berulang kali tapi tetap ingin kukatakan di sini... kau yang terbaik antara kami. Kau selalu menjadi kakak dan mentorku tersayang. Harap kau kekal begini. Terima kasih kerana selalu ada untukku. Semoga kau bahagia disamping keluarga comelmu dan bergembira ditemani kasih sayang kami, suami dan anak-anak. Amin....