Ubah Angin...

Seseorang itu perlu berubah. Tidak. Bukan keperibadian mahupun prinsip dan pegangannya, tetapi cara dia membawa diri. Kebelakangan ini, aku merasakan, perlunya ada perubahan pada diri. Ya, inilah perubahan terbaru aku. Terima kasih kepada umi dan adikku, Ayuz mendorong perubahan ini. Masih lagi baru, sebab itulah aku kelihatan agak canggung. Secara jujurnya, aku suka perubahan ini. Tampak lebih kemas dan selesa. Luas pemandangan. Hehehehe. Kepada yang sudi menjengah blog ini, perkenalkan... inilah aku. Lalalalaaalaaaaa...



























* Yang akhir sekali, gambar terbaru. Seingat aku, dulu tak pernah ada tahi lalat di hujung kening sebelah kanan. Entah bila lalat hinggap dan meninggalkan tandanya di situ pun aku tak tahu. Apa-apa pun, aku tetap suka. Nampak lain. Hmmm. Lalalalalaaaaa...




Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku