Persoalan GOBLOK


Aku ada satu soalan.
Mungkin soalan yang agak kurang bijak.
Mungkin juga soalan yang memang tahap dungu.

"Teman-teman grafikku, kalian pandai baca atau buta huruf?"
Sekian terima kasih.

* Rasa goblok bila digoblokan orang yang 'cerdik-pandai'. Yang pastinya bukan Ariff Rasul. Hehehehe. Sebab dia tak pernah menggoblokan aku. Dulu, aku yang selalu buli dia. Agaknya, sebab itulah dia menyepi sekarang. Lalalalalaaaaaaa. Oh ya, gambar ini aku jumpa masa rewang-rewang jaringan sesawang tadi dan amat kebetulan. Hehehe. Hish, mestilah aku kena sebut dapat gambar ini dari mana, kalau tak sebut, tak pasal-pasal kena saman. Lalalalaalalaaaaaaaa...

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku